vrijdag 20 februari 2015

Zigzagdeken eindelijk AF

EINDELIJK heb ik dan mijn zigzagdeken afgemaakt. Ik denk dat hij twee jaar in de kast gelegen heeft en zo nu en dan eens een toer er bij kreeg.
Niet, omdat ik het niet leuk vond om te haken, maar omdat het veel tijd kost.
Ik moet ook zeggen dat ik een enorme lijst had met 'dit-ligt-er-al-veel-te-lang-zonder-armen-en-benen'. Daar begint nu langzaam een einde aan te komen!

Uiteindelijk heb ik de deken met zo veel plezier gehaakt, dat ik zeker niet uitsluit er ooit nog eens te maken. Lekker gedachtenloos haken voor de tv en je zit nog lekker warm ook ;-)

Liefs,
Anniek

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    ik ben er ook met 1 bezig, wel een stuk kleiner, maar dan in blauw tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik volg meestal blogjes die dezelfde hobbys als ik hebben, ik blog niet elke dag, maar lees wel en probeer te reageren...ik kijk uit om weer een bezoekje hier te nemen en bij andere leuke blogs ook...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen