maandag 12 augustus 2013

Nieuwe stijl

Al een hele poos was mijn blog vrij standaard, maar opleuken via je telefoon is bijna niet te doen! Mijn vriendin vroeg of ik haar wilde helpen met het maken van een blog,  dat wilde ik natuurlijk wel! (Ze maakt hele leuke dingen kijk ook eens bij www.katjadeprutsmuts.blogspot.com)
Haar blog opgezet, leuk achtergrondje, kleuren etc. En van het één kwam het ander. Toen begon het bij mij toch ook te kriebelen. Na een hoop gepruts (toch weer net niet naar mijn zin, dat kleurtje zat niet goed, die kop had de verkeerde kleut en ga zo maar door!) Zie hier het eindresultaat!  Ik ben er blij mee! Wat vinden jullie ervan?
Liefs Anniek

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Mooie frisse kleurtjes!
    Ik ga eens bij je vriendin kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan hoor, die uiltjes op de achtergrond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk Anniek! Lekker vrolijk en fleurig.
    Leuk die labels met naam er in.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen